طرز تهیه پیتزا املت پنیری

پیتزا املت پنیری

پیتزا املت پنیری یکی از خوشمزه ترین پیتزاها می باشد که برای عصرانه و صبحانه و شام کاربرد دارد و یک پیتزای درجه یک است و مطمئن باشید از طعم و مزه آن خوشتان خواهد آمد اگر طرفدار غذاهای فست فودی هستید یک پیتزا املت خوشمزه برای صبحانه تهیه کنید زیرا هم به شما انرژی می دهد و هم بسیار سیر کننده است اگر زمان کافی ندارید خمیر را از شب قبل تهیه کنید و داخل یخچال قرار دهید سپس برای صبحانه آن را آماده کنید و بگذارید تا پخته شود اگر شما گیاه خوار هستید ولی لبنیات مصرف می کنید و یا طعم و مزه گوشت را دوست ندارید پیتزا املت یکی از گزینه های بسیار خوب است. برای تهیه این غذا ما از پودر آماده پیتزا تردک استفاده کردیم و با آن یک پیتزا املت پنیری خوشمزه آماده کردیم.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 3 نفر

طرز تهیه پیتزا املت پنیری برای صبحانه و شام

مرحله اول

پودر آماده خمیر پیتزا تردک رو با آب و روغن مخلوط کرده و ورز میدهیم به صورتی که خمیر اصلا به دست نچسبد (اگر چسبناک شد کمی آرد سفید اضافه کرده و ورز میدهیم) میگذاریم ۱ ساعت در جای گرم استراحت کند.

مرحله دوم

بعد از گذشت ۱ ساعت پف خمیر را با دست گرفته و مجدد کمی خمیر را ورز دهید سپس آن را به 4 قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را بیضی یا گرد باز کنید و داخل سینی فر که از قبل چرب کردید قرار دهید.

مرحله سوم

در ادامه کره را داخل تابه ریخته و تخم مرغ ها را داخل تابه بشکنید و کمی و نمک و فلفل سیاه اضافه کنید در واقع یک نیمرو تهیه کنید و حالا نیمرو را به طور مساوی روی خمیرها بریزید و روی هر خمیر گوجه گیلاسی برش بزنید و کمی پنیر رنده شده بریزید.

مرحله چهارم

حالا سینی فر را در فر از قبل گرم شده به مدت ۲۰ دقیقه در دمای ۱۸۰ قرار دهید تا پنیر ذوب و نان پخته شود اگر فر شما کانوکشن ندارد در انتها چند دقیقه گریل را روشن کنید تا سطح پنیر طلایی شود. نوش جان

 

نکات:

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *