طرز تهیه کرانچی با پاستا

کرانچی با پاستا

کرانچی با پاستا یکی از جذاب ترین خوشمزه ترین میان وعده ها می باشد که راحت و سریع تهیه می شود و می توانید جایگزین پفک و چیپس و … برای مهمانی و دورهمی کنید و مطمئن باشید بچه ها بشدت عاشق این غذا خواهند شد زیرا طعم و مزه بسیار خوبی دارد و با انواع سس ها بسیار جذاب تر می شود. شما به دلخواه می توانید از هر نوع پاستا فرمی که دوست دارید این کرانچی را تهیه کنید یکی از مهم ترین نکته های تهیه این پاستا این است که بگذارید خوب مغز پخت شود سپس کرانچی کنید.
بهتر است ما با تغییر تغذیه های ناسالم و جایگزین کردن آن با مواد خانگی به رشد و تغذیه کودکان و خودمان کمک کنیم.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه کرانچی با پاستا در خانه

مرحله اول

ابتدا داخل یک قابلمه با گنجایش مناسب آب بریزید تا به جوش بیاد بعد از به جوش آمدن کمی نمک و زردچوبه بریزید و نصف بسته پاستا را داخل آب در حال جوش بریزید و اجازه دهید تا پاستا به خوبی مخلوط شود دقت کنید هر از چند گاهی مواد را زیر و رو کنید تا خوب هم بخورد و مغز پخت شود.

مرحله دوم

وقتی پاستا ها به خوبی پخته شدن داخل آبکش ریخته و بلافاصله روی آن آب سرد بریزید و خوب آبکشی کنید و بگذارید کنار تا آب اضافی آن برود و کمی خشک شود و یا می توانید روی یک پارچه تمیز ریخته تا آب پاستا گرفته شود.

مرحله سوم

آرد سوخاری تردک را داخل یک کاسه بریزید و پودر سیر و پاپریکا را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند سپس پاستا را داخل مواد مزه دار شده بریزید و هم بزنید تا پاستا به مواد آغشته شود.

مرحله چهارم

در ادامه داخل یک شیرجوش یا قابلمه کوچک گود مقداری روغن ریخته تا داغ شود سپس پاستا های مزه دار شده را داخل روغن ریخته و هم بزنید تا طلایی و سرخ شود سپس روی دستمال روغن گیر بریزید و بگذارید تا روغن اضافی آن کشیده شود سپس به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

 

چند نکته

  • افزودن هر کدام از ادویه ها دلخواه است و می توانید کم و زیاد کنید.
  • مغز پخت شدن پاستا یکی از نکته های تهیه این پاستا می باشد.
  • پاستا لوله ای چون در زمان سرخ کردن بهم چسبیده نمی شوند یکی از گرینه مناسب این کرانچی می باشد.
3.6/5 - (16 امتیاز)

2 نظر در “طرز تهیه کرانچی با پاستا

  1. me می گوید :

    من درست کردم اولا خیلی از پودر سوخاری موقع سرخ کردن جدا شددوما بافتش مثل پلاستیک بود کلا نمی ارزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *