طرز تهیه پنیر سوخاری با پودر پانکو

درست کردن سوخاری با پانکو طعم بسیار خوبی داره. طرز تهیه پنیر سوخاری با پودر پانکو در فر آماده میشه و نیازی به روغن زیاد و ایستادن در مقابل گاز نداره اگه دوست دارید پنیر سوخاری شما کش بیاد از پنیر موزارلا استفاده کنید و اگه دوست دارید بافت سفت تری احساس کنید پنیر کبابی برای این طرز تهیه پنیر سوخاری با پودر پانکو واقعا عالیه.

در این دستورالعمل طرز تهیه پنیر سوخاری توسط گرانول سوخاری پولکی (پانکو طلایی) تردک با تمام نکات و فوت و فن‌هایش را در اختیارتان قرار دادیم. 

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه پنیر سوخاری با پودر پانکو طلایی تردک

مرحله اول

یک برش پنیر یا یک تکه پنیر را بردارید اول در آرد سفید فرو کنید سپس در تخم مرغ زده شده و در آخر در پودر پانکو طلایی تردک بغلتونید. این کار را برای تمام تکه ها ی پنیر انجام بدین. یک بار دیگه پروسه قبلی را تکرار کنید. تکه های پنیر را دوباره درون آرد بغلتونید سپس درون تخم مرغ فرو کنید و در آخر در پودر پانکو  فرو کنید.

مرحله دوم

پنیر های سوخاری را درون یک ظرف برای 20 دقیقه در فریزر بگذارید تا پنیر منجمد بشه. سپس درون یک ظرف سرامیکی 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید و روغن را کف ظرف پخش کنید سپس پنیر ها رو درون ظرف با فاصله از هم بچینید و ظرف را درون فر بگذارید.

مرحله سوم

پنیر های سوخاری را تا زمانی که روکش سوخاری، قهوه ای رنگ بشه در فر با دمای 200 درجه سانتیگراد نگه دارید حدود 10 تا 15 دقیقه طول میکشه سپس آنها را از فر خارج کنید و 5 دقیقه صبر کنید سپس سرو کنید.

 

چند نکته

  • پنیر سوخاری را علاوه بر سس کچاپ می‌توانید با انواع سس مثل سس رنچ، سس هزار جزیره و سس سبزیجات سرو کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *