طرز تهیه رولت مرغ سوخاری

رولت مرغ سوخاری
رولت مرغ سوخاری یکی از غذاها یا پیش غذاهای بسیار خوشمزه و آسان است که به راحتی با سینه مرغ می توانید تهیه کنید. رولت مرغ سوخاری کنار سالاد کاهو بی نظیر می شود. وسط رولت مرغ سوخاری شما می توانید انواع موادی که دوست دارید را بگذارید و رول کنید می توانید آنها را سرخ کنید یا برای رژیمی تر شدن رولت مرغ سوخاری آن را داخل فر یا سولاردم درست کنید یا اگر در طبیعت هستید روی کباب پز می توانید رولت مرغ سوخاری را تهیه کنید.
به دلخواه می توانید مقداری پودر مرغ سوخاری تردک نیز به روی مرغ ها بزنید تا ظاهری شکیل تری داشته باشد. شما با کمی خلاقیت می توانید غذاهای جدیدی را وارد لیست روزانه خود کنید تا از طعم غذاهای تکراری دوری کنید. برای رولت مرغ سوخاری بهتر است از پنیر ورقه ای استفاده کنید تا بهتر فیکس شود.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه رولت مرغ سوخاری

مرحله اول

ابتدا استخوان سینه مرغ را جدا کنید و سینه مرغ را از وسط به ۳ برش یا ۲ برش ببرید. سپس روی برش های مرغ نایلون قرار دهید و با بیفتک کوب خوب بکوبید تا نازک و پهن شود. ریحان را پاک کنید بشورید سپس ساطوری ریز خرد کنید.

مرحله دوم

سینه مرغ را با ادویه ها و سیر رنده شده خوب ماساژ دهید و برای نیم ساعت داخل یخچال قرار دهید تا مزه دار شود.

مرحله سوم

هر برش از سینه مرغ را روی میز کار قرار دهید سپس گوجه فرنگی ها را پوره کنید یا رنده کنید و روی هر برش مرغ بمالید سپس برای هر برش یک ورقه ژامبون با پنیر ورقه قرار دهید و روی آنها ریحان ساطوری شده بریرید سپس سینه مرغ را رول کنید و با کمک خلال دندان رول ها را فیکس کنید.

مرحله چهارم

مقداری روغن داخل تابه ریخته تا داغ شود سپس رولت مرغ را داخل پودر مرغ سوخاری بغلتانید سپس سرخ کنید حتما حرارت کم باشد تا رولت مرغ سوخاری مغز پخت شود سپس داخل دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن خارج شود.

مرحله پنجم

کاهو و خیار را خرد کرده و رولت مرغ سوخاری را کنار آنها قرار دهید و با هم سرو کنید. نوش جان

نکات:

  • می‌توانید به جای پودر مرغ سوخاری سوخاری از گرانول سوخاری پولکی و یا گرانول سوخاری پولکی طلایی تردک استفاده کنید.
  • می توانید رول های مرغ را بعد از حاضر شدن روی یک سیخ چوبی قرار دهید و با آن فیکس کنید یا به صورت تکی با خلال دندان فیکس کنید.
  • می توانید از اسفناج یا هر مواد دیگری برای مواد میانی استفاده کنید.
  • پنیر ورقه ای قابل حذف است.
  • برای مرینت کردن مرغ می توانید از طعم دهنده یا سس خردل نیز استفاده کنید.
  • می توانید با سس ماینوز ، خردا و یا سس کچاب میل کنید.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *