طرز تهیه بادمجان سوخاری همراه ویدیو

برخلاف تصور خیلی از افراد، پیش‌غذاها و غذاهای گیاهی تنوع زیادی دارند. فقط کافی است علاوه بر استفاده کردن از سبزیجات مختلف، از موادغذایی دیگری مثل پنیرها که تنوع زیادی دارند و خودشان دنیایی از طعم و مزه هستند، استفاده کنید. کمی خلاقیت به خرج دهید و شاهد یک غذای جدید گیاهی باشید. بادمجان سوخاری نه تنها خیلی سریع آماده می‌شود، بلکه به خاطر پنیر موزارلا سرشار از کلسیم است و کنار بادمجان سوخاری طعم فوق‌العاده‌ای به این پیش‌غذا می‌دهد. همراه ما باشید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : کمتر از 30 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه بادمجان سوخاری

مرحله اول

برای شروع بادمجان را خوب بشویید و بعد از خشک کردن بدون آن که پوست بکنید به صورت حلقه‌های نازک خرد کنید.

مرحله دوم

حلقه‌های بادمجان را داخل سینی فر بچینید و روی آن‌ها نمک بپاشید و کنار قرار دهید.

مرحله سوم

به اندازه دو قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد کنید و داخل یک کاسه بریزید. پنیر خامه‌ای و پنیر پارمسان را به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

یک عدد از تخم مرغ‌ها را داخل یک کاسه دیگر با چنگال بزنید و به مواد اضافه کنید و به کمک قاشق مواد را هم بزنید تا یکدست و نرم شود.

مرحله پنجم

پنیر موزارلای توپی را به کمک چاقو به صورت حلقه‌های نازک برش دهید.

مرحله ششم

یک تخته روی میزکارتان قرار دهید. بادمجان‌‌ها را به ترتیب روی تخته قرار دهید و روی هر کدام یک قاشق مرباخوری از مایه پنیری بریزید و پخش کنید. سپس یک لایه پنیر موزارلا روی مواد بگذارید و یک عدد دیگر بادمجان قرار دهید.

مرحله هفتم

آرد سفید، پودر سوخاری و یک عدد تخم مرغ را داخل کاسه‌های جداگانه بریزید. تخم مرغ را به کمک چنگال بزنید تا زرده و سفیده آن یکی شود. کلاب‌های بادمجان را به ترتیب داخل آرد سفید، تخم مرغ و پودر سوخاری بزنید. دوباره به تخم مرغ بزنید و یکبار دیگر داخل پودر سوخاری بغلتانید.

مرحله هشتم

به اندازه‌ای که روی بادمجان‌ها را روغن بگیرد، داخل قابلمه روغن بریزید و حسابی داغ کنید. بادمجان‌ها را داخل روغن سرخ کنید و در ظرف مناسب سرو کنید. کنار بادمجان سوخاری می‌توانید، سس کچاپ خانگی ، سس تند و سس پاپریکا سرو کنید. نوش جان!

تماشای ویدیو

5/5 - (1 امتیاز)

2 نظر در “طرز تهیه بادمجان سوخاری همراه ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *