طرز تهیه پنکیک قلبی ولنتاین

پنکیک قلبی ولنتاین

شما می توانید از پنکیک قلبی ولنتاین در کنار کادوهای خود برای روز ولنتاین استفاده کنید. پنکیک قلبی را می توانید داخل قالب قلبی از اول بریزید و یا در انتها با کاتر قلبی آن را برش بزنید. اما برای رنگی کردن پنکیک می توانید از کمی رنگ ژله ای قرمز استفاده کنید و یا می توانید از رنگ های طبیعی مانند پودر لبو استفاده کنید. اما پنکیک قلبی برای صبحانه ولنتاین و یا یک روز عاشقانه بسیار مناسب است. پنکیک قلبی در واقع شبیه به همان پنکیک ساده می باشد. در ادامه طرز تهیه پنکیک توسط پودر پنکیک توت فرنگی محصول صنایع غذایی تردک را به شما آموزش داده‌ایم.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه پنکیک قلبی ولنتاین به روشی بسیار ساده

مرحله اول

پودر پنکیک با طعم توت فرنگی تردک را در ظرف گودی ریخته و با شیر، روغن، رنگ ژله خوراکی و تخم مرغ به مدت 3 دقیقه (1 دقیقه با همزن برقی) مخلوط نمایید.

مرحله دوم

یک تابه را روی حرارت قرار دهید تا گرم شود. با کمک فرچه آشپزی خیلی کم کف تابه را چرب کنید و با ملاقه از مواد پنکیک داخل تابه گرم شده ریخته و صبر کنید تا حباب بزند. سپس با کفگیر پنکیک را برگردانید تا طرف دیگر برای ۲ دقیقه دیگر پخته شود. در ادامه پنکیک ها را روی تخته سرو قرار دهید و با کاتر قلبی پنکیک ها را برش بزنید. پنکیک های قلبی را داخل یک ظرف ریخته و به دلخواه با عسل یا سس شکلاتی سرو کنید. یا می توانید پنکیک قلبی را داخل جعبه هدیه قرار دهید. نوش جان

 

نکات:

  • برای تهیه پنکیک نیازی به ریختن روغن در تابه نیست.
  • می توانید از همان ابتدا قبل از پخت از قالب قلبی را داخل تابه قرار دهید و مواد پنکیک را داخل قالب بریزید.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *