طرز تهیه پیتزا رست بیف با خمیر آماده

پیتزا رست بیف یکی از غذاهایی است که برای جوانان امروزی بسیار جذاب است. این پیتزای خوشمزه طرفداران زیادی دارد. درست کردن پیتزا رست بیف در خانه مزیت‌های زیادی دارد؛ شما می‌توانید آن را سالم‌تر درست کنید و بر روند پخت آن نظارت داشته باشید. اگر شما هم ترجیح می‌دهید این پیتزا را به صورت خانگی تهیه کنید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه پیتزا گوشت خانگی

مرحله اول

گوشت را بشویید و بـه چند قسمت تقسیم کنید. گوشت را همراه با مقداری آب روی حرارت شعله اجاق گاز قرار دهید و صبر کنید تا کاملا بپزد. برای از بین بردن بوی گوشت بـه آن پیاز و فلفل اضافه کنید. وقتی گوشت پخت، آنرا ریش ریش کنیدگوشت را اندکی با روغن تفت دهید ودر پایان آویشن رابه آن اضافه کنید. قارچ را هم به صورت حلقه‌اي خرد کنید و کمی تفت دهید تا آب آن گرفته شود.

مرحله دوم

پودر آماده خمیر پیتزا تردک رو با آب و روغن مخلوط کرده و ورز میدهیم به صورتی که خمیر اصلا به دست نچسبد (اگر چسبناک شد کمی آرد سفید اضافه کرده و ورز میدهیم) میگذاریم ۱ ساعت در جای گرم استراحت کند. کف تابه مورد نظر برای پهن کردن خمیر را چرب کرده و کمی آرد میپاشیم سپس خمیر را بصورت یکنواخت و نازک پهن میکنیم کف تابه(من از یک تابه بزرگ استفاده کردم). خمیر رو به مدت ۱۰ دقیقه داخل فری که از قبل برروی دمای ۲۰۰ درجه تنظیم شده و گرم می‌باشد قرار میدهیم.

مرحله سوم

فلفل دلمه‌اي‌ها را نگینی یا خلالی خرد کنید. اکنون مقداری از سس پیتزا را روی خمیر‌هاي آماده بزنید و مقداری از گوشت، قارچ و فلفل دلمه‌اي را روی نان قرار دهید. سپس پنیر موزارلا را اضافه کنید و زیتون هاي حلقه شده را اضافه کنید. سینی فر را چرب کنید و پیتزا را در فری کـه از قبل با حرارت 200درجه سانتیگراد گرم کرده اید، قرار دهید و اجازه دهید بـه مدت 20 الی 30 دقیقه داخل فر بماند تا کاملا آماده شود.

 

نکات:

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *