طرز تهیه تست پنیری متفاوت

به طور معمول این میان وعده با گرم کردن پنیر بین برش‌های نان تست و کره تهیه می‌شود. افزودن مواد دیگری مثل قارچ، ژامبون و یا فلفل هالوپینو به ذائقه شما بستگی دارد. با ما همراه باشید تا طرز تهیه تست پنیری متفاوت که یک میان وعده خوشمزه است، را یاد بگیرید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 1 نفر

طرز تهیه تست پنیری

مرحله اول

20 گرم کره را در یک ماهیتابه کوچک روی حرارت متوسط ذوب کنید. موسیر را اضافه كرده و به مدت یک دقيقه يا تا زماني كه معطر شود، هم بزنيد.

مرحله دوم

قارچ را اضافه کرده و بپزید، به مدت دو دقیقه آن را هم بزنید، سپس آویشن و آب لیمو را اضافه کنید و به مدت یک دقیقه یا تا زمانی که آب موجود در ظرف بخار شود، بپزید. سپس از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید تا کمی خنک شود.

مرحله سوم

پنیر چدار را روی یک نان تست قرار دهید. روی آن را با مخلوط قارچ و پنیر مازارالا پر کنید و سپس یک تست دیگر روی آن قرار دهید. 30 گرم کره باقیمانده را در یک ماهیتابه کوچک روی حرارت متوسط ذوب کنید.

مرحله چهارم

ساندویچ‌ها را با دقت در قابلمه قرار دهید و بدون چرخاندن، به مدت سه دقیقه یا تا زمانی که طلایی شود، بپزید و سپس از قابلمه جدا کنید.

مرحله پنجم

پنیر چدار رنده شده را به طور یکنواخت در مرکز ماهیتابه بپاشید، سپس ساندویچ، سمت نان تست شده را روی پنیر قرار دهید این کار را باید سریع انجام دهید تا پنیر به خوب به قسمت بیرون نان تست بچسبد و شکل فوق‌العاده‌ و پیوسته‌ای به خود بگیرد.

مرحله ششم

سه دقیقه یا تا زمانی که نان کاملا طلایی شود آن را بپزید و در صورت لزوم کره بیشتری اضافه کنید تا ساندویچ به ماهیتابه نچسبد.
نان تست پنیری آماده شده را از وسط دو نیم کنید و برگ‌های آویشن اضافه و نمک را روی آن بپاشید.

 

نکات:

  • اگر رژیم غذایی دارید میتوانید مقدار پنیر ها را نصف کنید.
  • به جای موسیر خرد شده ، میتوانید از پودر موسیر هم استفاده کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *