طرز تهیه ساندویچ مرغ سوخاری اسپایسی با سالاد کلم

دستور پخت رژیمی ساندویچ مرغ سوخاری اسپایسی با سالاد کلم مناسب برای تمام عاشقان سوخاری می باشد بخصوص کسانی که نمی خواهد با خوردن یک سوخاری چرب دچار اضافه وزن بشوند، راه های مختلفی برای پخت غذاهای به صورت رژیمی و کم کالری وجود دارد که شاید آن را تجربه نکرده باشید و نگران باشید که طعم مطلوبی نداشته باشد اما باور کنید این دستور تهیه انقدر آسان و خوش مزه هست که حتی کسایی که رژیم هم ندارند به آن علاقه مند شده اند، پس حتما یکبار این دستور پخت را امتحان کنید تا برای شما همیشگی شود. در این دستورالعمل از پودر مرغ سوخاری تند تردک با تمام نکات و فوت و فن‌هایش را در اختیارتان قرار دادیم. در این دوران که به علت ویروس کرونا نمی‌توانیم به رستوران برویم، حتما این دستورالعمل به دردتان خواهد خورد.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه ساندویچ مرغ سوخاری اسپایسی

مرحله اول

فر را با دمای 220 درجه روشن کنید تا گرم شود. در یک ظرف پودر مرغ سوخاری تند تردک، پودر سیر، نمک،فلفل سیاه تازه آسیاب شده و روغن را با هم مخلوط کنید . ترکیب همه ی مواد با هم شبیه ماسه مرطوب می شود.

مرحله دوم

در یک ظرف ماست، نمک و سس فلفل را اضافه کنید. این دستور تهیه برای یک سوخاری اسپایسی یا همان تند هست و بسته به سلیقه خود می توانید سس فلفل را کم یا زیاد کنید. بر روی یک تخته سینه مرغ را قرار داده و با سلفون روی آن را بپوشانید. با یک وردنه یا بیفتک کوب سینه مرغ را بکوبید تا ضخامت در تمام سطح کمتر از 2 سانتیمتر شود. سینه مرغ را نصف کنید، نمک و فلفل قرمز را روی آن بپاشید.

مرحله سوم

تکه های مرغ را درون سس ماست آماده شده قرار داده و بخوبی به مایه آغشته کنید سپس درون پودر سوخاری بغلتانید تا تمام قسمت های آن با پودر پوشیده شود. تکه های مرغ را روی صفحه توری قرار دهید. مرغ را درون فر قرار دهید و بعد از 15 دقیقه از فر خارج کرده و با انبر آرام از توری جدا کرده و پشت و رو کنید و دوباره برای 10 دقیقه در فر قرار دهید تا طرف دیگ آن سوخاری شود.

مرحله چهارم

زمانی که مرغ درحال پخت هست سالاد کلم را آماده میکنیم. ماست را با سس مایونز، عسل، سس خردل، سرکه سیب، نمک وفلفل سیاه مخلوط کنید. سس ماست را با کلم خرد شده و هویج رنده شده مخلوط کنید.

مرحله پنجم

زمانی که مرغ ها پخت برای سرو آنها را درون نان قرار داده و کمی از سالاد را روی آن بریزید و کمی هم در ظرف کنار ساندویج قرار دهید.

نکات

  • اگر مرغ سوخاری ساده دوست دارید، می توانید از پودر مرغ سوخاری تردک استفاده کنید.
  • مرغ سوخاری را علاوه بر سس کچاپ می‌توانید با انواع سس مثل سس رنچ، سس هزار جزیره و سس سبزیجات سرو کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *