طرز تهیه ساندویچ فیله سوخاری با قارچ و پنیر

ساندویچ فیله سوخاری

ساندویچ فیله سوخاری یکی از انواع ساندویچ و سوخاری ها می باشد که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید شما برای تهیه این ساندویچ فیله مرغ سوخاری باید ابتدا مرغ را مزه دار و سپس سوخاری کنید و به همراه مختلفات سرو کنید. شما می توانید از نان همبرگر و یا نان باگت معمولی برای تهیه این ساندویچ استفاده کنید همچنین ساندویچ فیله سوخاری برای مهمانی و تولد نیز گزینه بسیار مناسبی است و می تواند یک شام خوشمزه فست فودی باشد اگر به غذاهای فست فودی و سوخاری علاقمند هستید این پست را دنبال کنید.

در این دستورالعمل طرز تهیه ساندویچ فیله سوخاری را توسط گرانول سوخاری پولکی (پانکو طلایی) تردک و آرد سوخاری تردک با  تمام نکات و فوت و فن‌هایش را در اختیارتان قرار دادیم. 

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه ساندویچ فیله سوخاری با قارچ و پنیر

مرحله اول

ابتدا فیله مرغ را خوب بشورید و با دستمال خشک کنید سپس داخل یک ظرف قرار دهید و بعد سس خردل و ماست و تمام ادویه ها را به همراه کمی سس گلوریا اضافه کنید و خوب فیله های مرغ را ماساژ دهید و برای ۲ ساعت داخل یخچال قرار دهید ولی بهتر است برای داشتن یک ساندویچ خوشمزه از شب قبل مرغ را مزه دار کنید.

مرحله دوم

داخل یک بشقاب پودر سوخاری پانکو که می توانید از فروشگاه به همین نام خریداری کنید را به همراه پودر سوخاری و کمی نمک و پاپریکا خوب مخلوط کنید. فیله های مزه دار شده مرغ را داخل پودر سوخاری ها بزنید و کمی با دست فشار دهید سپس سریع داخل روغن داغ انداخته و بگذارید تا خوب سوخاری و طلایی شود سپس روی دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود از قبل سیب زمینی ها را نیز پوست کنده و خلالی خرد کنید و داخل روغن سرخ کرده و روی دستمال قرار دهید.

مرحله سوم

برای تهیه سس قارچ ابتدا قارچ ها را شسته و اسلایس کنید سپس داخل تابه با کمی کره تفت دهید آب قارچ کشیده شود و بعد کمی پاپریکا و فلفل سیاه زده در انتها پنیر دلخواه را اضافه کنید و بعد از ذوب شدن پنیر از روی حرارت بردارید.
نان باگت یا نان دلخواه را باز کنید و مقداری کاهو و گوجه حلقه شده قرار دهید سپس روی مواد فیله سوخاری و کمی سس قارچ و خیارشور و پیاز خرد شده قرار دهید و به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

 

چند نکته

  • سس رنچ یا سس کچاب گزینه خوبی برای سرو این ساندویچ است.
  • هر چقدر مرغ بیشتر مزه دار شود طعم بهتری خواهد داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *