طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ

پیتزا کالباس و قارچ

پیتزا کالباس و قارچ یکی از انواع پیتزاها می باشد برای طرفدارن کالباس که بسیار خوشمزه و ساده است شما می توانید در تهیه این پیتزا از قارچ یا سبزیجات دیگر مانند فلفل دلمه یا گوجه استفاده کنید و یا از ترکیب سوسیس و کالباس برای تهیه این پیتزا استفاده کنید. پیتزا یکی از فست فودهایی است که در سراسر ایران محبوب است به خصوص در ایران و بچه ها بسیار طعم و مزه آن را دوست دارند و چه بهتر که بتوانیم این پیتزا را در منزل تهیه کنیم تا هم سالم تر باشد و هم خوشمزه تر. برای تهیه این غذا ما از پودر آماده پیتزا تردک استفاده کردیم و با آن یک پیتزا پنیری خوشمزه آماده کردیم.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 3 نفر

طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ خانگی

مرحله اول

پودر آماده خمیر پیتزا تردک رو با آب و روغن مخلوط کرده و ورز میدهیم به صورتی که خمیر اصلا به دست نچسبد (اگر چسبناک شد کمی آرد سفید اضافه کرده و ورز میدهیم) میگذاریم ۱ ساعت در جای گرم استراحت کند.

مرحله دوم

مقداری از کالباس ها را رنده کنید و مقداری دیگر را برش بزنید سپس گوجه فرنگی را با چاقوی تیز نگینی ریز کنید، قارچ ها را خوب شسته و خشک کنید و اسلایس کنید در ادامه فلفل دلمه را نیز به صورت خلالی خرد یا نگینی کنید.

مرحله سوم

حالا پف خمیر را بگیرید و در سینی فر پهن کنید می توانید در قالب پیتزا نیز خمیر را پهن کنید سپس روی خمیر سس گوجه فرنگی ریخته و با قلمو یکدست بزنید تا پخش شود سپس مقداری پنیر رنده شده بریزید و روی پنیر کالباس و فلفل دلمه و قارچ و گوجه قرار دهید و روی آنها را مجدد پنیر بریزید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید تا پیتزا پخته شود. نوش جان.

 

نکات:

  • خمیر پیتزا خود را می‌توانید با پودر آماده خمیر پیتزا و یا پودر آماده خمیر پیتزا طعم دار تردک آماده کنید.
  • برای فر برقی یا سولاردم دما را ۱۶۰ تنظیم کنید.
  • اگر فر شما فن ندارد گریل را در انتها روشن کنید.
  • می توانید از ذرت یا سوسیس نیز در ترکیب این پیتزا استفاده کنید.
  • به دلخواه کمی آویشن روی خمیر بپاشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *