طرز تهیه دسر نسکافه بیسکوییتی

این دسر خوش طعم و مقوی طرفداران زیادی دارد و برای پذیرایی و مهمانی‌ها بسیار شیک و مناسب است. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه دسر نسکافه بیسکویتی در ادامه با ما همراه باشید. برای درست کردن این غذا ما از آرد نشاسته ذرت تردک استفاده میکنیم.

تکمیلی 

  • زمان تهیه: 30 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه دسر نسکافه بیسکوییتی

مرحله اول

پودر ژلاتین رو داخل آب ریخته و با قاشق هم می‌زنیم و به روش بنماری یعنی روی حرارت غیر مستقیم (بخار آب) می‌گذاریم تا کاملاً ذرات ژلاتین حل بشه من ٣٠ ثانیه با قدرت ٩٠٠‌ وات داخل مایکروفر قرار دادم.

مرحله دوم

نشاسته و شکر را در ظرفی ریخته و مخلوط می‌کنیم سپس شیر را بهش اضافه می‌کنیم و کاملاً یکدست می‌کنیم و روی حرارت می‌گذاریم. پودر نسکافه و آرد الک شده و وانیل رو هم اضافه می‌کنیم مدام با همزن دستی هم می‌زنیم تا به غلیظ شود.

مرحله سوم

غلیظ که شد خامه رو بهش اضافه می‌کنیم و حرارت رو خاموش می‌کنیم و هم می‌زنیم تا خامه با موادمون کاملا مخلوط شود. ژلاتین را بهش اضافه کرده و کمی از حرارت افتاد پودر بیسکوییت را اضافه و مخلوط کردم.

مرحله چهارم

قالب را چرب نموده و مواد دسر را داخل آن ریختم و ۴ ساعت داخل یخچال قرار دادم. اطراف دسر را از قالب جدا نموده و براحتی در ظرف مورد نظر برگرداندم. نوش جان

 

چند نکته

  • برای خرد کردن بیسکوییت بدون دستگاه های برقی و ریخت و پاش ،٫بیسکوییت ها را داخل کیسه های زیپ کیپ ریخته و با جسمی تقریبا سنگین مانند وردنه روی آنها بکوبید.
5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *