طرز تهیه کوکی شکلاتی بدون فر با جو دوسر

طرز تهیه کوکی شکلاتی بدون فر با جو دوسر یک کوکی عالی بدون لبنیات و بدون تخم مرغ هست پس اگر بخاطر محدودیت پزشکی و یا رژیم گیاهی و رژیم وگان دنبال یک طرز تهیه رژیمی هستید این کوکی شکلاتی بدون فر با جو دوسر یک کوکی رژیمی سرشار از فیبر و مقوی هست و می تونه یک میان وعده عالی برای کودکان در مدرسه هم باشه. طرز تهیه کوکی شکلاتی بدون فر با جو دوسر بسیار راحت هست و نیاز به پخت و پز ندارید. در ادامه با ما همراه باشید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه کوکی شکلاتی بدون فر با جو دوسر

مرحله اول

یک سینی بردارید و با کاغذ روغنی بپوشونید.

در یک قابلمه متوسط، 1/2 پیمانه شیر نارگیل، 2 پیمانه شکر، 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو، 1/4 پیمانه چیپس شکلات، 1/2 پیمانه کره بادام زمینی و 3 قاشق غذاخوری کره گیاهی (مارگارین) بریزید و بر روی حرارت بذارید. مواد را هم بزنید تا همه مواد با هم مخلوط شوند.

مرحله دوم

صبر کنید تا مواد به جوش آید سپس به مدت 2 دقیقه بدون اینکه هم بزنید بذارید بجوشد. قابلمه را از روی حرارت بردارید و 3 پیمانه جو پرک تردک را اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله سوم

با یک قاشق غذاخوری مقداری از مواد رو بردارید و بر روی کاغذ روغنی بریزید اگه دیدین شکلات روی پرک جو خیلی زود روی کاغذ پخش میشه شکلات شما خیلی داغ هست بهتره کمی صبر کنید تا شکلات از حرارتش کم بشه سپس روی کاغذ روغنی بریزید . حدود 15 دقیقه صبر کنید تا خنک بشه و سپس کوکی ها را از کاغذ روغنی جدا کنید و در ظرف پذیرایی بچینید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *