طرز تهیه پیاز سوخاری پنیری

پیاز سوخاری پنیری یکی از روش های تهیه پیاز سوخاری می باشد که بسیار خوشمزه است و برای کسانی که طعم و مزه پیاز سوخاری را دوست دارند می تواند گزینه مناسبی برای تنوع در غذاها باشد این پیاز سوخاری خوشمزه با پنیر ورقه ای طعم بسیار خوبی دارد. پیاز سوخاری به صورت متداول در آمریکا و استرالیا و بریتانیا یکی از فست فودهای مورد علاقه مردم می باشد که هم در کنار فست فودهای دیگر سرو می شود و یا به تنهایی با سس مورد علاقه خورده می شود. پیاز سوخاری در ایران به شدت ترند و مورد علاقه و محبوب ایرانی ها شده و تهیه آن در منزل فوق العاده به صرفه بوده و می توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید.

در این دستورالعمل طرز تهیه پیاز سوخاری پنیری توسط گرانول سوخاری پولکی (پانکو طلایی) تردک با تمام نکات و فوت و فن‌هایش را در اختیارتان قرار دادیم. 

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه پیاز سوخاری پنیری پفکی

مرحله اول

ابتدا باید پیاز ها را آماده کنیم برای شروع پیازها را که بهتر است از سایز بزرگ استفاده کنید پوست بگیرید و به ۳ الی ۴ برش بزنید تا به صورت حلقه ای شود سپس هر برش را حلقه حلقه کنید.

مرحله دوم

در ادامه هر پنیر ورقه ای را به ۴ یا ۵ برش مساوی تقسیم کنید سپس حالا یکی از حلقه پیاز کوچکتر را بردارید و پنیر ورقه ای دور آن بپیچید و بعد داخل یک حلقه پیاز بزرگتر از خودش قرار دهید و بدین ترتیب تمام پیاز ها را آماده کنید و روی یک سینی قرار دهید و برای نیم ساعت داخل فریزر قرار دهید تا منسجم شود.

مرحله سوم

حالا داخل سه کاسه پودر پانکو و آرد بریزید و به آن ها کمی فلفل سیاه و آویشن بزنید تخم مرغ ها را به همراه شیر داخل یک کاسه دیگر بریزید و با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود سپس کمی پاپریکا و فلفل سیاه و آویشن بزنید.

مرحله چهارم

حالا پیازها را از فریزر خارج کنید و ابتدا در آرد سفید بغلطانید سپس در تخم مرغ و بعد مجدد آرد گندم و بعد تخم مرغ سپس در پودر پانکو خوب بغلطانید و بعد داخل روغن داغ به مدت ۳ دقیقه سرخ کنید تا طلایی شود و روی دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی خارج شود و به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

 

چند نکته

  • زمان استراحت را حذف نکنید زیرا پنیر باید کمی خنک شود تا زود در هنگام سرخ شدن ذوب نشود.
  • برای سرخ کردن از روغن سرخ کردنی استفاده کنید.
  • تعداد لایه پیاز حلقه شده با پنیر می توانید تا ۴ لایه هم باشند.
  • پیاز سوخاری پنیری را می توانید در فر از قبل گرم شده نیز تهیه کنید تا روغن کمتری مصرف شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *