طرز تهیه توپک سوسیس پنیری فینگرفود

توپک سوسیس پنیری

توپک سوسیس پنیری یکی از فینگرفودهای فوق العاده آسان که به راحتی تهیه می شود. توپک سوسیس یکی از سوخاری بسیار راحت است که می توانید به آسانی آن را تهیه کنید و برای مهمانی و تولدها کنار غذاهای خود قرار دهید. توپک سوسیس را می توانید به راحتی با چند قلم مواد تهیه می شود و اصلا نیازی به سیب زمینی نیست. توپک سوسیس را می توانید داخل پودر سوخاری پانکو یا ساده بغلطانید و داخل روغن سرخ کنید. برای تزئین می توانید از کمی گوجه گیلاسی نیز استفاده کنید. اما از سوسیس یا هات داگ یا کوکتل می توانید در تهیه رسپی استفاده کنید. این توپک ها با کمی پنیر و جعفری تهیه می شود و شما می توانید از پنیر دلخواه خود نیز استفاده کنید. توپک سوخاری یک پیشنهاد ویژه برای یک شام خوشمزه می باشد.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه توپک سوسیس پنیری فینگرفود بدون سیب زمینی

مرحله اول

ابتدا خمیر یک عدد نان باگت را خارج کنید و داخل یک کاسه بریزید و به آن شیر سرد را اضافه کنید و هم بزنید تا نان داخل باگت کاملا نرم شود. حالا با مشت خمیر را فشار دهید تا شیر اضافه آن خارج شود. سپس کنار بگذارید.

مرحله دوم

حالا سوسیس ها را پوست بگیرید و رنده ریز بزنید. خمیر تهیه شده را به آن اضافه کنید و بعد جعفری از قبل پاک شده و ساطوری شده را اضافه کنید و هم بزنید و در انتها پنیر را اضافه کنید و خوب مواد را هم بزنید تا یکدست شود. در ادامه دست خود را کمی نمدار کنید و از مواد به اندازه یک نارنگی یا گردو بردارید و خوب آن را گرد کنید. توپک های تهیه شده را داخل یک سینی قرار دهید و به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید تا خمیر استراحت کند.

مرحله سوم

حالا تخم مرغ را داخل کاسه ریخته و با چنگال بزنید تا الز لختگی خارج شود. پودر سوخاری دلخواه خود را نیز داخل یک کاسه بریزید. حالا توپک ها را ابتدا داخل تخم مرغ بزنید و بعد در پودر بزنید و داخل روغن داغ سرخ کنید. سپس هر توپک را روی دستمال روغن گیر قرار دهید و با سس دلخواه سرو کنید و یک خلال دندان داخل توپک سوسیس بزنید روی آن گوجه یا زیتون بزنید. نوش جان

 

چند نکته

  • شما می توانید از پودر مرغ سوخاری اسموکی تردک استفاده کنید.
  • می توانید برای سرعت بیشتر در تهیه توپک سوسیس آن را به مدت ۱۵ دقیقه در فریزر قرار دهید و بعد سرخ کنید.
  • به دلخواه می توانید از پنیر چدار رنده شده استفاده کنید.
  • توپک سوسیس را با دیپ پنیری یا انواع سس ها می توانید سرو کنید.
  • روغن باید کاملا داغ باشد تا سوخاری شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *