طرز تهیه ژامبون تست سوخاری

 این ساندویچ که ترکیبی از نان تست سوخاری، پنیر گودا و ژامبون گوشت بوده به شما یادآوری می‌کند که زندگی کوتاه‌تر از آن است تا وقت خود را صرف تهیه غذاهای تکراری و خسته کننده کنید. این برگر خلاقانه و خوشمزه را می‌توانید تنها در چند مرحله ساده به راحتی در آشپزخانه خود تهیه کنید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه ژامبون تست سوخاری

مرحله اول

برای شروع ابتدا دور چهار عدد از نان‌های تست را ببرید و دو طرف آن‌‌ها را در آرد گندم بخوابانید، سپس نان‌ها را داخل کاسه‌ای که دو عدد تخم‌مرغ را از قبل در آن هم زده‌اید قرار دهید تا خوب به تخم‌مرغ آغشته شوند. حالا نان‌های خیس را درون ظرف آرد سوخاری تردک قرار دهید تا کاملا دو طرف آن‌ها پوشیده شود.

مرحله دوم

ماهیتابه‌ای را روی حرارت ملایم قرار دهید و به مقدار لازم روغن اضافه کنید. پس از مدتی  که روغن داغ شد نان‌های تست را داخل آن قرار دهید تا سرخ شوند. پس از یک دقیقه نان‌های تست را برعکس کنید تا طرف دیگر آن‌ها نیز در روغن کاملا سوخاری شود.

مرحله سوم

یک عدد از نان‌های تست سوخاری بردارید و روی آن را با کاهوی فرانسوی بپوشانید، سپس یک عدد گوجه‌فرنگی را حلقه حلقه کنید و روی کاهو قرار دهید. 100 گرم ژامبون گوشت را به مواد روی تست اضافه کنید و روی آن را با یک عدد پنیر  ورقه‌ای گودا و کاهوی فرانسوی بپوشانید.

مرحله چهارم

حالا یک عدد دیگر نان تست سوخاری روی مواد قرار دهید و پنیر ورقه‌ای گودا به آن اضافه کنید. برگر تست سوخاری خود را به مدت ده ثانیه داخل مایکروفر قرار دهید تا پنیر داخل ساندویچ آب شود و سپس نوش جان کنید.

 

نکات:

  • می توانید در انتها آنها را همراه با پوره سیب‌زمینی یا سیب‌زمینی تنوری سرو کنید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *