طرز تهیه پیتزا پنیر نیویورکی با خمیر آماده

پیتزا پنیر نیویورکی پیتزایی چند لایه‌ای است که با سس مخصوص گوجه فرنگی طعم‌دار شده است. این غذای محبوب در میان نیویورکی‌ها، گزینه مناسبی برای فست‌فود دوست‌هایی که اهل خوردن سوسیس و کالباس نیستند به شمار می‌رود.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه پیتزا پپرونی با خمیر آماده

مرحله اول

ابتدا گوجه‌ها را شسته و به دو نیم تقسیم کرده، داخل قابلمه بریزید و با حرارت متوسط اجازه دهید تا کاملاً له شوند. گوجه‌ها را از صافی رد کنید. در ظرف دیگری سیر را به همراه روغن زیتون تفت دهید. (میزان استفاده از سیر سلیقه‌ای است.)

مرحله دوم

گوجه‌های از صافی رد شده را همراه با سیر، رب گوجه فرنگی، ادویه‌جات و عسل یا شکر به کمک گوشت‌کوب برقی و یا مخلوط‌کن میکس کنید تا کاملاً صاف و یکدست شود. در این مرحله مخلوط به دست آمده را به ظرف پخت منتقل کنید و اجازه دهید تا مخلوط بجوشد.

حدود ۱ تا ۲ ساعت با حرارت ملایم به پخت ادامه دهید، تا زمانی که اصطلاحاً سس قوام بیاید و یک چهارم از حجم آن کمتر شود.

مرحله سوم

سپس پودر آماده خمیر پیتزا تردک رو طبق آموزش روی پاکت درست میکنیم. فر را روی درجه حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. خمیر را به صورت دایره‌ای روی سطح آرد پاشی شده باز کرده و با یک چهارم پیمانه سس مخصوص پیتزا پوشش دهید.

مرحله چهارم

در نهایت سطح پیتزا را با یک لایه پنیر موزارلا بپوشانید. گوجه‌ها را از وسط برش بزنید و روی آن بچینید و در فر که از قبل کاملاً گرم شده است، به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید.

 

نکات:

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *