طرز تهیه پیتزا خانگی در توستر

پیتزا خانگی در توستر

هوس خوردن پیتزای خانگی را کرده‌اید اما فر در خانه ندارید؟ آون توستر چطور؟ اگر در خانه به یک آون توستر دسترسی داشته باشید، به راحتی و در زمانی کوتاه یک مینی پیتزای خانگی خوشمزه درست کنید. این پیتزا به خصوص برای غذای مدرسه بچه‌ها یا حتی برای دورهمی یا دوره‌هایی که دارید یک عصرانه مناسب است.

علاوه بر این که زمان آماده‌سازی و پخت پیتزا در توستر از پیتزای فری سریع‌تر و راحت‌تر است، مواد کمتر و خلاصه‌تری هم نیاز دارد. شما می‌توانید از انواع مختلفی از مواد مثل ذرت، زیتون، فلفل دلمه‌ای و خیلی از مواد دیگر بنا بر سلیقه و ذائقه‌تان استفاده کنید. البته ما پیشنهاد نمی‌کنیم روی پیتزاها را خیلی پر کنید، هم زیادی حجیم و سنگین می‌شود که باعث می‌شود خوردن پیتزا را سخت‌تر کند و هم هنگام خوردن از روی نان بریزد.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه پیتزا خانگی در توستر

مرحله اول

برش های نان را به مدت خیلی کوتاه و تنها در اندازه‌ای که کمی از حالت معمولی سفت‌تر شود در توستر قرار دهید. با این کار وقتی مواد را روی نان می‌ریزید خمیر نان وا نمی‌رود. بعد از حدود دو دقیقه تست کردن، نان‌ها را خارج کنید. توستر را خاموش نکنید تا سرد نشود و به سراغ مراحل بعدی تهیه بروید.

مرحله دوم

سس گوجه فرنگی خانگی را که از قبل تهیه کرده‌اید روی برش‌های نان کمی برشته شده پخش کنید. سپس، پودر پنیر پارمسان را اضافه کنید. پنیر را زیاد نریزید تا هنگام پخت از نان سر ریز نکند. مواد پیتزا را بعد از آن روی پنیر بریزید.

مرحله سوم

سیر رنده شده را روی نان‌ها پخش کنید. بعد هم مابقی مواد که از جمله پنیر موزارلا است را روی نان بریزیرد. نان‌ها را در آون توستر قرار دهید تا به مدت حدود 15 دقیقه بپزند و پنیرها ذوب شوند. در این فاصله مدام به نان‌ها سر بزنید تا مواد روی نان نسوزند.

 

نکات:

  • به جای نان تست میتوانید از پودر آماده خمیر پیتزا تردک استفاده کنید.
  • اگر فکر می‌کنید قدرت توستر بالاست دما را روی 130 درجه سانتی‌گراد قرار دهید.

 

منبع: simply-delicious-food

4.2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *