طرز تهیه ناگت ماهی سوخاری

ناگت ماهی سوخاری

ناگت ماهی سوخاری یکی از خوشمزه ترین ناگت ها می باشد که با فیله ماهی تهیه می شود اگر شما هم به غذاهای فست فودی و سرخ کرده علاقه دارید می توانید با تهیه ناگت ماهی یک فست فود سالم را در خانه طبخ کنید و از خواص خوب ماهی نیز بهرمند شوید. اگر در منزل کودکان شما ماهی نمی خورند می توانید با این ترفند آنها را علاقمند به خوردن ماهی کنید. طعمی مانند شنسیل و یا ناگت مرغ را به شما می دهد و شما برای طبخ آن می توانید یا آنها را سرخ کنید و یا داخل فر تهیه کنید. در این روش آموزش مزه دار کردن ناگت ما از پودر ماهی سوخاری تردک و ترکیب چند ادویه خشک استفاده کردیم که با ترکیب اونها یک طعم فوق العاده درست میشه که باهاش میشه هر نوع فیله ماهی را مزه دار کرد.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه ناگت ماهی سوخاری خانگی

مرحله اول

ابتدا فیله ماهی بدون استخوان را داخل غذاساز ریخته و اجازه دهید تا کاملا میکس شود سپس داخل کاسه ریخته و به آن آبلیمو و روغن و تمام ادویه ها را به همراه نمک اضافه کنید و خوب هم بزنید در ظرف را بگذارید و برای ۱ الی ۲ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا مزه ها به خورد ماهی برود.

مرحله دوم

تخم مرغ ها را داخل یک کاسه ریخته و با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود. آرد را داخل کاسه جداگانه ریخته و به آن بیکینگ پودر و پودر سیر و فلفل سیاه بزنید. پودر ماهی سوخاری تردک را در کاسه جداگانه بریزید.

مرحله سوم

بعد از مزه دار شدن ماهی آن را از یخچال خارج کنید و به اندازه دلخواه بردارید و در دست به آن شکل دهید ابندا در آرد سپس در تخم مرغ و در انتها در پودر ماهی سوخاری بغلطانید به همین ترتیب تمام مواد را تهیه کنید.

مرحله چهارم

در یک تابه نچسب مقداری روغن ریخته تا داغ شود سپس ناگت ماهی را داخل روغن داغ سرخ کنید تا طلایی و برشته شود در انتها داخل دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود شما می توانید برای رژیمی تر شدن این ناگت آن را داخل فر از قبل گرم شده در دمای ۲۰۰ درجه قرار دهید تا پخته شود. نوش جان

 

نکات:

  • به دلخواه می توانید به مواد مرینت یک پیاز رنده شده را نیز اضافه کنید.
  • می توانید در بین ناگت ماهی کمی پنیر پیتزا قرار دهید.
  • می توانید ناگت ها را آماده کنید و داخل ظرف درب دار قرار دهید و هر موقع که لازم داشتید از یخچال خارج و سرخ کنید.
  • برای تمیزتر شدن و یکدست تر شدن ناگت ماهی از قالب فلافل استفاده کنید.
  • می توانید ناگت را سوخاری نکنید و همانطور مانند کتلت ماهی آن را سرخ کنید.
  • می‌توانید به جای پودر ماهی سوخاری از گرانول سوخاری پولکی طلایی تردک استفاده کنید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *