طرز تهیه ساندویچ مرغ سوخاری فست فودی

ساندویچ مرغ سوخاری

ساندویچ مرغ سوخاری یکی از انواع ساندویچ ها می باشد که بسیار خوشمزه و برای کسانی که طعم مرغ های سوخاری را دوست دارند جذاب است، ساندویچ ها همیشه یکی از جذاب ترین شام ها و یا وعده های غذایی می باشد که بیشتر سعی می کنیم به صورت آماده آن را تهیه کنیم ولی تهیه این ساندویچ در منزل کار بسیار آسان و سالمی است زیرا بچه ها عاشق فست فود و سوخاری ها هستند و بهتره ما یاد بگیریم خودمان برای آنها تهیه کنیم. برای تهیه این ساندویچ ابتدا باید مرغ را آماده کنید که می توانید از سینه مرغ یا فیله استفاده کنید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه ساندویچ فیله سوخاری با قارچ و پنیر

مرحله اول

ابتدا سینه مرغ بدون استخوان را به اندازه دلخواه برش بزنید و داخل یک کاسه بریزید و به آن شیر و سرکه و تمام ادویه ها را اضافه کنید و هم بزنید و روی کاسه را بپوشانید و برای ۱ ساعت بگذارید مرغ داخل یک مخلوط بماند تا مزه ها به خورد هم برود. در ادامه داخل یک بشقاب آرد سفید و سوخاری و کمی آویشن و پاپریکا و پودر سیر و فلفل سیاه و کمی نمک بزنید و هم بزنید تا مواد مخلوط شوند سپس مرغ ها را از یخچال بیرون بیاورید و داخل مخلوط آردها بزنید و کمی با دست آن را فشار دهید تا حالت اسپایسی پیدا کند.

مرحله دوم

در ادامه داخل یک تابه یا شیر جوش روغن ریخته و مرغ ها را داخل روغن داغ سرخ کنید تا طلایی شود سپس روی دستمال روغن گیر قرار داده تا روغن اضافی آن خارج شود در ادامه گوجه و خیارشور و کاهو را نیز خرد کنید. برای تهیه سیب زمینی آن ها را بشورید و داخل مخلوط آب سرد و کمی یخ قرار دهید تا نشاسته اضافی آن از بین برود سپس آبکش کنید و داخل روغن داغ سرخ کنید و بعد از سرخ کردن روی آنها نمک و کمی پودر سیر بزنید.

مرحله سوم

حالا شما برای تهیه ساندویچ مرغ سوخاری می توانید از نان پیتا یا نان باگت و یا نان همبرگر به دلخواه استفاده کنید و مرغ های سوخاری را داخل نان مورد نظر گذاشته و سیب زمینی و خیارشور و گوجه و کاهو و انواع سس را اضافه کنید و سرو کنید. نوش جان

 

چند نکته

  • اگر از نان پیتا استفاده می کنید بعد از رول کردن با کمک فویل آن را بپیچانید.
  • می توانید به دلخواه بجای آدر سوخاری از پودر پانکو تردک استفاده کنید.
  • شیر و سرکه باعث از بین بردن بوی زهم مرغ می شود.
  • می توانید از کمی پنیر ورقه ای نیز استفاده کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *