طرز تهیه ساندویچ استیک مرغ سوخاری با پنیر چدار

ساندویچ استیک مرغ سوخاری با پنیر چدار از غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای است که به راحتی می‌توانید آن را در خانه تهیه کنید. طعم مرغ با پنیر ورقه ای چدار در این ساندویچ بسیار دلپذیر بوده و می‌تواند این ساندویچ ساده را به یک غذای عالی برای شما و خانواده‌تان تبدیل کند. حتی می‌توانید از این ساندویچ خوش طعم برای پذیرایی از مهمانان خود در دورهمی‌ها سرو کنید. برای تهیه این ساندویچ خوشمزه به مواد اولیه خاصی نیاز نخواهید داشت و می‌توانید در کمتر از ۴۰ دقیقه این ساندویچ را به آسانی در خانه آماده کنید. طعم بی‌نظیر استیک مرغ همراه با پنیر چدار می‌تواند هر اشتهایی را وسوسه کند. در ادامه همراه باشید تا طرز تهیه ساندویچ استیک مرغ سوخاری با پنیر چدار را به شما آموزش دهیم، تا این ساندویچ خوشمزه را به فهرست غذایی خود اضافه کنید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه :  60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه ساندویچ استیک مرغ سوخاری

مرحله اول

ابتدا پیاز و فلفل دلمه‌ای را نگینی (قطعات ریز) خرد کنید. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه ریخته و روی حرارت ملایم گاز قرار دهید تا داغ شود. سپس پیازها و فلفل دلمه‌ای سبز خرده شده را به ماهیتابه اضافه کرده و در روغن به مدت هشت تا ۱۰ دقیقه تفت دهید تا کمی سرخ شده و نرم شوند. سپس ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.

مرحله دوم

سینه های مرغ را در آب مرطوب کنید و سپس آرد سوخاری بزنید و در یک ماهیتابه دیگر، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ریخته و بگذارید روی حرارت ملایم گاز تا روغن داغ شود. حالا سینه مرغ را به ماهیتانه و داخل روغن اضافه کنید. به مدت هشت تا ۱۰ دقیقه مرغ را داخل روغن تفت دهید تا دیگر رنگ آن صورتی نباشد و تکه تکه شود.

مرحله سوم

حالا پیاز و فلفل دلمه‌ای که تفت دادید را به ماهیتابه مرغ اضافه کنید و دوباره به آرامی هم بزنید. به مقدار دلخواه نمک و فلفل سیاه برای طعم‌دار کردن مزه آن اضافه کنید. اگر طعم تند دوست دارید، فلفل سیاه بیشتری به غذا اضافه کرده و همه مواد را خوب هم بزنید.

مرحله چهارم

پنیر چدار را به صورت ورقه‌ای بریده و چهار ورقه پنیر را روی مواد داخل ماهیتابه بگذارید تا آب شود. برای آب شدن پنیر به دو تا سه دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. پس از آب شدن پنیر، مخلوط استیک مرغ شما آماده است. آن را از روی حرارت بردارید.

مرحله پنجم

دو عدد نان باگت را از وسط نصف کنید تا چهار تکه نان باگت کوچک داشته باشید. سپس از مخلوط مرغ با پنیر چدار خود در این نان باگت‌ها به مقدار مساوی بگذارید. حالا ساندویچ استیک مرغ با پنیر چدار شما آماده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *