طرز تهیه اسنک پنیری برزیلی

اسنک پنیری برزیلی

اسنک پنیری برزیلی یک میان وعده و یا یک شام فوق العاده خوشمزه می باشد. این اسنک خوشمزه در برزیل در بیشتر وعده ها حتی در صبحانه نیز تهیه می شود. اسنک برزیلی یکی از اسنک های بسیار ساده و خوشمزه است که اگر در منزل تهیه کنید بچه ها عاشق این اسنک خوشمزه می شوند. حتی شما می توانید برای دورهمی و تولدها این اسنک ساده با ژامبون را تهیه کنید. این اسنک با پنیر تهیه می شود. شما به دلخواه می توانید از پنیر دلخواه خود برای تهیه این اسنک استفاده کنید.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 دقیقه
  • مناسب برای 4 نفر

طرز تهیه اسنک پنیری برزیلی با نان تست

مرحله اول

تخم مرغ ها به همراه شیر داخل و مقداری نمک داخل یک کاسه بریزید و با همزن دستی یا برقی بزنید تا کاملا تخم مرغ ها از لختگی خارج شوند. نان تست ها را روی میز کار قرار دهید و با چاقوی تیز دور تا دور قهوه ای نان را بگیرید. برای تهیه این اسنک حتما باید از نان تست تازه استفاده کنید.

مرحله دوم

حالا نان تست را روی میز کار قرار دهید و با وردنه آن را نازک کنید. سس خردل را با کمک چاقو روی سطح نان پخش کنید و کمی آویشن روی آن بریزید. حالا یک ورقه ژامبون روی سس قررا دهید و یک پنیر ورقه شده را روی آن بگذارید.

مرحله سوم

در ادامه با کمک چنگال دور تا دور نان تست را خوب فشرده کنید تا مواد در حین سرخ شدن خارج نشود. حالا پودر سوخاری را داخل یک کاسه یا بشقاب ریخته و هر اسنک آماده شده را ابتدا داخل تخم مرغ سپس در پودر سوخاری بغلطانید. به همین ترتیب تمام اسنک ها ار آماده کنید.

مرحله چهارم

در ادامه داخل یک شیر جوش روغن ریخته تا گرم شود. هر اسنک را داخل روغن داغ قرار دهید تا خوب سوخاری و طلایی شود. در انتها روی یک دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود و بعد با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

 

چند نکته

  • مهم ترین نکته این اسنک این است که دور تا دور خمیر نان تست را بهم بچسبانید تا جدا نشود.
  • وقتی اسنک ها را داخل تخم مرغ می زنید زیاد نکه ندارید وگرنه خمیر می شود.
  • به دلخواه می توانید از ژامبون دلخواه خود استفاده کنید.
  • اسنک ها را می توانید داخل یک ظرف دار قرار دهید و هر موقع که خواستید سرخ کنید.
5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *