طرز تهیه پنکیک ژامبون و اسفناج

واقعیت این است که پنکیک دوست‌ها همیشه به ترکیب تخم‌مرغ با کمی آرد و شیر راضی نمی‌شوند و همیشه به دنبال آماده کردن یک صبحانه متفاوت با ترکیبی خاص‌تر هستند. اگر شما هم عاشق پنکیک هستید و صبحانه‌های پروتئینی و گرم را دوست دارید، این مطلب را بخوانید. ما طرز تهیه پنکیک حرفه ای با اسفناج و بیکن را به شما آموزش می‌دهیم.

تکمیلی 

  • زمان تهیه : 30 تا 60 دقیقه
  • مناسب برای 2 نفر

طرز تهیه پنکیک ژامبون و اسفناج

مرحله اول

برای شروع دو عدد از تخم مرغ‌ها را بزنید، شیر را اضافه کنید و آرد را آرام آرام در کاسه بریزید. وقتی که آرد خوب با مواد دیگر ترکیب شد، نمک و فلفل را هم اضافه کنید.

مرحله دوم

فر را روی دمای ۲۲۰درجهه سانتی‌گراد روشن کنید و در فاصله گرم شدن فر، اسفناج‌ها را ریز خرد کنید، آبی که از آنها خارج شده را دور بریزید و اسفناج‌های خرد شده را به مایه پنکیک اضافه کنید.

مرحله سوم

کره را در تابه‌ای که مناسب قرار گرفتن در فر هست آب کنید. سپس مایه پنکیک را در تابه داغ بریزید، یک عدد تخم‌مرغ باقی‌مانده را وسط پنکیک بشکنید و برای ۱۰ دقیقه تابه را در فر قرار دهید. بعد از گذشت این زمان روی تخم‌مرغ شما هنوز آبدار خواهد بود. نگران نباشید. هنوز برای پخت کامل آن فرصت دارید.

مرحله چهارم

تابه را با آرامش از فر بیرون بیاورید. ژامبون‌هایی که به عرض یک سانت خرد کرده‌اید را اطراف تخم مرغ بریزید و ظرف را دوباره به فر برگردانید. بعد از گذشت حدود ۵ دقیقه ژامبون‌ها برشته شده، سفیده تخم مرغ کاملا پخته شده، اما زرده همچنان آبدار است. حالا تابه را از فر بیرون بیاورید و رویش پنیر پارمسان بپاشید و به همان شکل سرو کنید. نوش جان!

نکات:

 

منبع: bbc

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *